Utmaningen - Godkänt!

2011-07-04 - 10:02:00
Jag har sagt att jag ska sköta mig+blogg på helgen och jag gjorde så gott jag kunde. Det är rätt mkt fläng på oss under helgen, kanske inte speciella saker men barnen tar mkt tid och vill ha uppmärksamhet och stojj. Vilket de förtjänar! :) 

Helgerna är familjetid, jag tränar inte ens under helgerna för att jag vill mysa med barnen och på kvällen med maken. Men jag lyckades äta sunt och föra lite dagbok iaf. 

Fredagen gjorde vi enchiladas som var jätte goda, kanske inte det nyttigaste brödet men har man betalt för Linas matkasse får man inte fjompa sig så. ;) 
Bra frukost, träning och inte så mkt skit till kvällen, inte mer än popcorn och mörk choklad. 
Tog tom en kvällpromenad denna fredag!

Lördagen var min make iväg på svensexa så jag och barnen gav osss iväg till min mor och lekte där. Även här åt jag bra furkost, bra lunch och middag. Det var lite lockande att äta chipsen barna fick av mormor men då drog jag extra i kopplet. Plus att hon var snäll o duka fram cashwe till mig. :) 
Fläskkarre till middag med en stor sallad! 

Söndag, bra matdag. Var och hjälpte en väninna med tårta till hennes far, den blev jätte fin och såg sååå mumsig ut. Jag sa att om det blev nåt över skulle jag komma över idag och smaka, men jag tror jag hoppar det. ;) 
Enchilada till lunch, rester, man ska inte slänga mat!! Sen var vi och titta på Amercian festival som hålls i väsby vid wik event. Dit ska vi dock idag också eftersom de inte tog kort där och INGA automater fanns i närheten. Så barnen ska få åka lite karuseller idag. :) 

Vi ska också äta där så jag hoppas på att de har mer än bara hamburgare!

Kvällsmål fläskytterfilé, stor sallad och tzatziki!
Efterrätt jordgubbar doppade i mörk choklad med kaffesmak och cocos till konserten Metallica!! Underbara band, grymma!

Så jag klara min utmaning med att inte äta nåt strunt. Förr har det varit nån pizza nån helg, chips, ostbågar, lite godis... GLASS! Ja sånt. Så jag ger mig själv GODKÄNT! Inte mer.

Idag har jag ätit rester från gårdagens mat till lunch. Sitter och njuter av en kopp kaffe med kanel i, känner mig allmänt trött och mör efter träningen. Men så är det att komma igång igen, skam den som ger sig!! 

Crosstrain - 40min
Styrketräning - 30min
Core på boll- 25min 
15minuter stretching - alltid minst 10min, jag är o har varit extremt stel och ett av målen är att bli "vig". ;)
Helgen - utmaningen klarad, kanske inte galant men bra! - Bild 2
Helgen - utmaningen klarad, kanske inte galant men bra! - Bild 3
Linas matkasse dag4 - Bild 1
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 - 15:28:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0