Sov bort hela dagen

2011-07-14 - 14:45:00
Men det behövdes, är verkligen inte på topp. Är snurrig efter igår. Hehe. Försöker få i mig lite kassler sallad, men det går trögt. Magen vill verkligen inte ha nåt men jag är smartare än så och äter ändå, jag måste ju få näring i mig! 

Det enda som lockar är kaffet men även när det möter min tunga vill jag inte ha mer sen. Min hjärna funkar inte som den ska riktigt än, den hajjar inte att mat är bra och kaffe är gott. ;)
Hehe. 

Igår åt jag en plopp efter turbulensen, och när vi kom hem varma mackor = vitt bröd. Och jag kände mig som en duktig fru, nästan återställd och ställde mig och laga det åt min man. Haha, kändes gammaldags. x)

Usch vad såsig jag är och idag jobbar maken över, typiskt, men han fanns där för mig igår och det är det som betyder nåt. Min underbara make! :) 

Nej, nu måste jag gå bort från skärmen!
Kram på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0