Ointressant babbel!

2011-07-22 - 10:14:54
Trött igen, men nu har jag inte fått sova ngt. Hatar när det är så, vaknar stup i kvarten och så fort jag höll på att somna in. Barnen gick upp relativt sent 7.30 iaf och lät mamma dra sig i sängen. Ibland är de för goa! ;) 

Jag har en enorm träningvärk i vader, framsida/baksida lår, höfter och midja! så jag får anstränga mig för att se någerlunda normal ut när jag går, haha, men det är väl för att jag har börjat med jogg igen. Kroppen är inte van längre, antar jag. 

Så najs att komma igång men nu blir det inge mer jogg förns nästa vecka, behöver inte överanstränga hälen på en gång. ;)

På tal om häl, talade med sjukgymnasten igår också och han sa att det är bara att köra på nu då eftersom jag inte har haft ont på ett par dgr. Men om det kommer lite värk så måste jag se till att vila den några dar, köra mina övningar och inte glömma att stretcha vaderna MYCKET! (Kan ju ärligt säga att jag har varit dålig på det innan) 

Vet inte vad vi ska hitta på idag, men nåt blir det nog. Jag har lust att åka till ett centrum och titta på smycken, barnen får nog dras med det idag. Hehe. Men de tycker det är ok sålänge de får titta på fiskar och kanske fika kaka. 

Klänningen kan jag inte hämta idag... :( 
Det blir på tisdag, sömmerskan skulle iväg under eftermiddagen men hon var så go som ringde mig imorse och erbjöd sig att komma hit med klänningen! Vilken människa! :) 
Men jag hade tyvärr inte pengar hemma... Så det får vänta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0