Linas Matkasse dag4

2011-07-01 - 20:44:00
Den var god meeeen jag råkade använda paprikan vi skulle ha i igår.. Hehe, så det blev ingen paprika i som det skulle vara. Och sen var jag  bombsäker på att vi hade paprikapulver hemma, vilket vi inte hade... Sååå jag ersatte detta med liiite tacokrydda mix, tomater och fetaost. :)


Det var köttfärs, babyspenat, paprika (tomat, fetaost), gul lök, tomatpuré, tortillabörd.
Kryddor: Spiskummin, paprikapulver, svartpeppar, cayennepeppar och salt.
Sås: Matyoghurt, gurka, svartpeppar, salt. (Jag hade i vitlök, tzatziki!!:))
Sallad: Gurka, isbergssallad och sockerärtor.

Enchiladas med spenatfyllning och yoghurtsås
Postat av: Patricia

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 - 08:38:58
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Mii

Hej hej, tack så mkt! :)



Designern kan du hitta som länk här vid sidan till vänster, längst ner. :)

2011-07-13 - 09:42:31
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0