Latmasken is back, pewpew it down!

2011-07-12 - 19:57:00
(Pewpew är som pang pang, skjuta ;))

Sjukt segt idag på gymmet, helt sjukt. Jag ville verkligen inte stå kvar på crosstrainern. Hela min kropp skrek om att den bara vill lägga sig ner, sätta sig på en stol och sitta och stirra.. Min hållning höll inte riktigt och jag fick kämpa för att hålla upp den. 

Jag är tydligen inte stark i ryggen när jag inte vill. ;) 
Men jag stod kvar, i 45min! Jag gav inte vika mer än att jag körde lite mer återhämtningar men min puls var fasiken hög -185!
Så mitt hjärta fick jobba idag!

Inte undra på att jag var trött. Hehe. 
Nu gäller det att övervinna latmasken igen. Jag tror jag har gått in i nåt semester-mode redan 1 vecka innan!

Vågen visar på minus igen, helt sjukt. Vågar inte tro på det!! Men går den nedåt eller stannar här som det låg på idag så skriver jag in det på MD också. ;) 
Tyckte jag kände mig lite smalare idag, kan vara vatten också! 

Var hos sjukgymnasten och han var elak... Han gav mig hårdare övningar 3x15 och 2 ggr/dag!! Haha, elakt. Men men, vill jag bli bra i hälen och få dem starka så är det bara att köra på. Sen blev jag tillsagd att stretcha vaderna mer.. De var lite för korta. Min kommentar var: 

"Visst, absolut dock är det tur att du känner på dem nu, hade du gjort det i starten av min träning hade det varit mkt värre!"

Haha.. Ja, då kunde jag inte ens nå tårna... Inte ens med lite böjda knän.. Sjukt stel!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0