Kvällsrundan - Dag 3 av 35!

2011-07-28 - 22:39:57
Är nu avklarad:

•Sträcka: 8,36 km
•Tempo: 06:06 min/km
•Hastighet: 9,84 km/h

Nån sa att 8km var svårt att komma över, som en liten spärr, kan nog hålla med om det. Dock är det bara... 2-3e (?) ggn jag springer så långt sen jag fick börja springa igen... Vad är det, 1 vecka nu? 

Det fick duga helt enkelt. 
Jag kände mig nöjd (känner) och var trött i benen mot slutet. Dock blev det mkt asfalt denna gången men ska verkligen försöka att variera mig mkt.

Det blev inte milen men det blev en helt ny runda och jag sprang dit jag kände för att springa. Det var skönt men mot slutet började jag få småkramp i hö ljumske, haha, håll? ;p 

Nu känner jag av bröstmusklerna också, man tränar mer än benen helt klart. ;) 

Jag räkna in min storstädning idag i träningen, mest för att det ska kännas bättre. Haha.. Men det är ju inte varje dag man storstädar! ;) 

Jaja, godnatt gott folk!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0