Nyttig!?!

2011-01-24 - 09:23:33

Yeees jag har bestämt mig på riktigt nu att nu jävlar ska det kommas i form!! Ska sluta äta som om jag skulle dö imorgon och må bra över min kropp istället.. Haha, lät som att jag var värsta svullot där. xD 

Nej nej, men jag har ett par cm jag vill tappa - går inte på vikt, tycker det är en skitsak.

Mmm... Har redan hållt på i 2 veckor och känner mig mer och mer peppad för varje dag. Och det är så skönt kan jag lova, att inte känna sig sådär lat och höra latmasken viska i örat på en (som gympaläraren i högstadiet alltd sa). ;op Men jag har redan gått ner ett par och det peppar ännu mer såklart! 

Jag ska köra stenhårt i 30 dgr nu hade jag tänkt, oavsett hur fjantigt de må låta så ska jag följa Jillian michaels 30 days shred - tycker det låter askul ärligt talat. Och om nåt så är det en jäkla utmaning, det var inte igår jag var ett träningsfreak direkt. ;o) 

Så jag utmanar mig själv!!!


Jag har läst på olika forum som privatpersoner har skrivit i, att det är ett helvete men också har jag läst att de faktiskt får resultat. Nu vet jag inte deras diet eller så men jag följer min egen diet och den har redan funkat så med lite träning tror jag att den funkar ännu bättre. ;o)


Så dag 1 startar idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0