Mitt i prick

2011-01-10 - 19:15:49
"Väggar imploderar. En kraft större än vakum. Jag står och ser på, kraftlös. Och även om jag kunde skulle jag inte ingripa. Dessa fyra väggar med slitna tapeter måste bort. Så jag står tålmodigt och väntar på att dom skall krossa mig. Så jag kan födas på nytt och bygga nya."


"Ett mörker som bara jag ser, men ett mörker jag vill dela med dig. Ett mörker, där jag låter dig se på. Är det dimman som omger mig? Eller är det mitt inre jag ser. Ser du? Jag är inte den du tror jag är, kanske den du vet jag är. Vem är jag?"





Inte skrivet av mig men av en väldigt (enligt mig) "ordbegåvad" människa (NunK, länk finns i min blogg), kände för att visa världen. ;o)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0