J.M shred Dag 3

2011-01-26 - 12:04:06

Imorse steg jag upp med mindre träningsvärk, så det hade lagt sig lite under natten och det var en sådan skön känsla!! Den är inte alls lika jävlig idag!

Precis gjort mitt 3e pass och det kändes lättare på nåt sätt! Det sitter säkert inte i musklerna eller lungorna, utan snarare i huvudet men det gör mig inget. Mot slutet av träningen fick jag en rush och ville träna mer, känner nästan för att gå ut och jogga!
Men nu ska jag inte överanstränga min stackars otränade kropp. Haha.

Börjar bli kul och jag har ju aldrig nånsin tränat (såsom jag gör nu), så är riktigt spänd på hur detta kommer se ut om 1-2 månader! :o)

Lunch som vanligt och än en gång rekommenderar jag detta varmt till den som inte orkar gå ner till gymmet, det är kul och man får en rejäl boost av hennes snack under videon!

Postat av: Erica

Vad duktig du e:) tränar ni på gym o sim?

2011-01-26 - 15:04:27
URL: http://itan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0