Beslutångest?

2011-02-02 - 14:23:16
Sitter och dricker kaffe, väntar på att håret ska torka och känner mig allmänt dyster. Dock går mina fingrar på tangentbordet i 180, haha, så slut är jag inte, energi har jag massor av men känner mig sådär allmänt tråkigt jävla dyster. Intressant va?! ;)

En rolig sak, inte för plånboken kanske, men köpte en våg häromdagen och även om man ställer sig på den på exakt samma ställe så visar den olika varje gång. Och det kan skilja 4kg mellan gångerna!
Får man lämna tillbaka en våg för att den har beslutångest??? ;)

Har bra lust med det, bortkastade pengar om den inte kan bestämma sig.. O.o

Dyster, inte depp - Nej nej, bara tråkigt dyster! Sådär grå.. Tror jag ska sätta mig i solen en stund! :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0