Förberedelser

2011-12-01 - 18:45:34
Länge sen jag bloggade ordentligt på denna blogg, men både denna och min träningsblogg har fått vila några dagar.

Jag förbereder för min makes 30års dag på lördag, han ville ha ett mindre julbord att bjuda på så hans fru har fullt upp kan jag lova. Idag har jag sytt mig en klänning jag ska ha, då plånboken säger nej till en ny. Jag har bakat saffransbotten, lagat polkagriskola men som blev knäck istället för jag koka det för länge. ;p

Sysselsatt min hund, kompis hund, barnen, städat, diskat, tvättat...
Men det roliga är- Inget syns. Man ser inte att jag har gjort nåt. Så surt...

Igår fick jag inte träna. Inte ikväll heller och knappast imorn.
Bajs. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0