Ställning i klädkammarn?

2011-08-11 - 19:45:10
Kan vara nåt, om inte annat är det inte många andra som har det. ;)
..Har inte suttit stilla en sekund men jag fick sovmorgon till klockan 10.00, det var härligt. :) 

(Bevisar med bilder)

Fixat och rensat lite överallt och äntligen är klädkammaren klar, tog bara ca 2-3månader. Haha.. Sen har jag rensat bland handdukar och lakan, blev lite släng. 

Maken satte upp 2 hyllor i köket och sen en stång ovanför diskhon att hänga tex diskbortse i etc. :) 
Fint blev det! 

Lite före bilder också.. :P Minns ni?


Donat och haft mig hemma.. - Bild 1

Donat och haft mig hemma.. - Bild 2

Donat och haft mig hemma.. - Bild 3

Donat och haft mig hemma.. - Bild 4
Donat och haft mig hemma.. - Bild 5

Donat och haft mig hemma.. - Bild 6

Donat och haft mig hemma.. - Bild 7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0