Orkar inte min frukost...

2011-08-26 - 09:01:53
Jag äter samma frukost varje dag. Den är nyttig, den ger mig jämt blodsocker länge och en bra träningsgrund.

2 ägg - äggröra och ½tsk smör
1 rågbröd med smör, leverpastej och gurka
Stort glas vatten, 2 vitaminer och omega-3
1 kopp kaffe med lite mjölk

Men det börjar ta emot nu, orkar antingen inte alla ägg eller hela mackan. Det beror på vad jag äter först. ;) 

Jag har träningsvärj i bakre låren, främre och i rumpan. Bröstmusklerna och axlarna, sen under skulderbladen och ländryggen. Min kropp reagerar på styrketräningen ganska ordentligt efter uppehållet. ;) 

De där jäkla utfallen känns inte SÅ jobbiga när jag gör dem men dagen efter känns det hur mkt de fick jobba. ;)

Idag ska jag ta mig till gymmet innan 10.00 för då är det Pilates. Jag gillar att göra en massa olika saker på gymmet, för allt stärker kroppen på olika sätt!
Och sen är det roligt att variera sig. 

Efter det är det spinning, men jag vet inte om jag ska köra det med tanke på min träningsvärk. Det blir inge styrka idag iaf, måste vila mig lite innan måndag, vill vara lite rörlig. ;)

Imorgon är det full fart hela förmiddagen med att göra en sent beställd tårta (gaaah FOLK och jag som inte kan säga nej..). Men det ska bli roligt också, hoppas den blir bra, cirkus-tema!

Pöss på er, ni är starkare än vad ni tror, glöm aldrig det!
När musklerna sviker är det viljan som gäller!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0