Crossfit & TRX

2011-08-31 - 14:57:16
Det tar på krafterna kan jag lova. Det jag helst av allt skulle vilja göra nu är att bara sitta och stirra. Haha. 

Jag har fått i mig lunchen och hoppas på mer energi alldeles strax. Det var skönt att träna trots träningsvärk, det fina med det är att värken försvinner. ;) 

Det som hindrar mig från att prestera bättre i Crossfit är faktiskt mitt flås! Jag måste bättra på det. Det är så pinsamt att vara sist och det var jag idag 2 ggr, haha. Det var inte bara jag, en kille också men iaf.. Alla får stå i aktiv vila tills alla är klara och om det tar längre tid så börjar de titta på en... Blah! x) 

"Helt i din egen takt!
PÖH! Skulle inte tro det, jag vill inte vara sist, och alla glor på en om man är sist, fan också, jag måste bli bättre på det där. ;) 

Värmde upp 10min med TRX för att få musklerna riktigt varma innan, det var skönt. Efter Crossfit pina jag kroppen ännu mer och körde 15min TRX till, alla övningar denna gång. 
Jag gjorde hopp till benen inte löd längre och vek sig.. Stolt. Haha. 

Tanita test gjorde jag också.
Det visa att jag har stått stilla sen 1vecka innan semestern! Woho, det känns bra och det är sådant som är realistiskt att satsa på, tyckte även tränarn.

Men jag har faktiskt gått ner 1kg sen dess, men min muskelmassa har minskat och vatten. Så give or take. 

Skitsamma, jag har hela hösten på mig! :D

NU KÖÖÖÖÖR VI!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0