Soldater överraskar kära

2010-11-12 - 09:30:52
Åsykbryt Igår, eller nåt?
Inte vet jag, har ingen aning om vad som försigår i mitt huvud ibland. Det bara poppar upp saker medans jag håller på att skriva, därför mina texter ofta är snurriga.. Jag tänker på för mkt, vill skriva ner för mkt och så kan jag avbryta mitt i en mening för att hoppa in på ett annat ämne utan att veta att jag inte skrivit klart om det förra ämnet, för min hjärna tänker snabbare än vad jag skriver (ofc) och så slutar det med att hjärnan inte orkar vänta på att fingrarna ska hänga med utan byter helt enkelt samtalsämne.

Hoho, drammel! xD

Men nu sitter jag här iaf, fredag.. Magsjuk fortf och ja, tack "tan" för det fina krya på dig :o) Men sitter här, och har precis tittat på ett klipp där soldater överraskar sina famlijer och fy.... Ja, jag är känslig så tårarna rann nåt fruktansvärt! *Fick nåt i ögat ;o)
Titta på personerna de överraskar, helst av allt barnen.. Ojoj, mitt hjärta brister!



Familjen, är nåt ovärdeligt! <3



Synd att vissa människor inte inser det dock.

Postat av: Erica

Tycker nog det med hunden var finast:p

2010-11-12 - 19:09:28
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: Mii

HAha Ja den var gooo, lilla vovven :D

2010-11-14 - 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0