Godmorgon folket

2010-11-27 - 10:45:53
Har precis vaknat, typ.. Vakna för 30 minuter sen. Nu är jag tung i huvet, från att ha sovit för länge. Det var skönare när man var tonåring och kunde sova hur lääänge man ville, jag kunde sova över 24 tim om jag ville till och från. Men nu, måste jag gå upp senast 09 för att må bra i kroppen, oavsett när jag la mig för natten.

Tror mitt rekord är ungefär 32 timmar... Det ni! ;o)
Inte så intressant eller häftigt kanske.

Men det är konstigt, att nu när man är 26 bast så kan man inte ta långa sovmornar för det slutar med ett tungt huvud och att jag kallsvettas, blir stel och grinig.

Det är inte lätt att bli äldre ;o)

Sova, brukar vara en favoritsyssla jag hade, haha. Nu är det sååå tråkigt att sova, missar ju allt det goda. Vissa dagar, när man är lite låg som människa kan jag sova efter jag lämnat barn, och då sover jag från 09-15... Och har svårt att gå upp kl 15 för att hämta sonen. Men de dagarna är få nu, och det är faktiskt skönt (men ändå lite trist på nåt sätt ;o)).

Men Godmorgon, nu är sonen och maken hemma från judon så nu blir det frukost/lunch.


Där har du ditt svar "Martin"! ;o)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0