Astrött

2010-11-20 - 18:42:56
Finns inget mer att säga om det.

Lördag, kalas avklarat. Nu bompa med barnen som smaskar på en massa gott. Nu njuter dom för fulla muggar ;o) Det var gott med lite Brittas stubbe / Buddapest rulle. Hembakad som min lillasyster gjorde, all ära åt henne. Inte så lätt att handskas med maräng ;o)

Usch, har tråkigt. Mannen borta igår på firmabowling/middag/partaj och idag är han på innebandymatch. Han har varit borta lite väl mkt nu tycker jag. :oP (Inte bara nu denna vecka, har varit mkt i flera veckor nu) Tråkigt att äta middag och lägga barna själv juu..

(C, börja igen och hoppa till min server... Haha.)

Nä blir nog lite mer spela ikväll för att få tiden gå, sen ska jag se till att få ihop en guild inför Cata (Ok nu tror ni säkert att jag suger i detta spel men det gör jag inte, folk hänger mer än gärna på min guild ;o)). Haha.. Usch har inget att skriva om..

Så hur mår folket då? Når intressant att berätta?.. Ge mig saftig info!
Postat av: C

Haha nja, tror faktiskt inte att det blir WoW igen.

Man ska aldrig säga aldrig dock, så det gör jag inte.



Jag har bara svårt att spela halvdant, när jag gör något så vill jag köra på stenhårt, och med två knoddar, jobb och studier samtidigt så blir det lite tight med tid kvar! :)



Jag tror att mitt nästa beroende blir Warhammer: Dark Millenium.

En blandning mellan MMO och FPS som verkligen verkar välgjort är typ det bästa/värsta som kan hända mig i spelväg. Beroendeklinik, here I come!



Se till att fixa GC som pet snabbt när Cata kommer ut sen! :D

2010-11-21 - 10:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0