Nya Skor

2010-03-22 - 11:25:03
Ja, kort och gott. Jag har äntligen köpt nya skor! :))
Det är inte varje år det sker direkt, nu var det säkert 2 år sen. :o



Köpte ett par vårskor, de är inte alls speciella på nåt vis men det är så jag vill ha vardagsskor, jag orkar inte gå i högklackade stövlar när man  ska jaga efter barn etc. ;)

Men å andra sidan fanns det inte mkt vårskor som täckte hela foten (förutom högklackade stövlar som det fanns gott om, suck) Så det fick bli dessa, jag gillar dem, sköna och söta.

Har inte haft knytskor på hur länge som helst, och ja det är en liten klack på dem men en bekväm sådan. :)



Sen köpte jag ett par som jag har tittat på sen i höstas, och nu såg jag dem av en slump på REA hyllan för 99 kr, nedsatt från 350 kr. Och då var det självklart taget, inte för att jag festar så mkt men när jag väl gör det har jag alltid velat ha ett par svarta höga stövlar. (har ett par i mocka men de är spetsiga i tån och inte riktigt min stil längre)




Min son vägra låta mig ta kort på skorna utan att han skulle vara med, men detta blev den bästa bilden, då hans vovves (nalles) huvud kom med.

Hihi..










Min son mår bättre, han fick öroninflammation på allt också, så nu äter han penecillin och en medicin mot andningssvårigheter. Läkaren vi var hos blev riktigt arg då hon hörde att vi inte fått hem nåt sånt från sjukhuset på en gång, så det var bra att vi gick till henne.
Ja, läkare, sjuksköterskor i all ära men ibland är de bara alltför stressade så de glömmer viktiga saker.

Han ska på EEG på tors, undersökningen om han har epilepsi eller inte. Men det kan jag inte tänka mig att han har, men jag förbereder mig på att kunna få de båda beskeden så jag inte blir alltför chockad om det skulle vara så.
Hans hosta är hemsk, hostar så han tappar andan ibland, men kikhosta kunde det inte vara sa läkaren eftersom han har fått den vaccinationen. Jag har hört flera som fått det trots vacc men men..
Som jag, jag fick röda hund när jag var gravid med Isaac trots att jag fick vaccinet som barn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0