Tv-kväll.

2010-01-30 - 22:00:04
Ensam ikväll, nu är maken ute och festar med sina vänner. Trist att inte kunna gå ut tillsammans faktiskt men det händer det med då o då. Så nu sitter jag här i soffan -läs soffan- haha med min laptop o tittar på tv3 där Men in Black 2 just nu sänds. Ärligt talat så älskar jag dessa filmer fortfarande, de har sådan go humor och så älskar jag allt som har med science fiction att göra, allt som är "onaturligt" är så roande. :P

 



Men blir galen på alla dessa reklampauser, en gång räkna vi att det var 15min reklam!!!! Helt sinnessjukt, det är alldeles för mkt reklam! Usch..
Satte mig och spelade ett litet tag men jag är alldeles för trött.. Kände hur ögonlocken åkte igen hela tiden. Men sova vill jag inte göra, en bra film som denna så kan jag hålla mig vaken en stund till. :)
Barnen somna sent idag, så min ensamtid har precis börjat. Vet inte vad det var med dem, brukar somna vid 19 men alla har vi svårt att somna vissa dagar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0