Nu har det lugnat sig!

2010-01-06 - 11:43:48
Efter jul och nyår, som tvåbarnsmor har man inte mkt tid över till att sätta på bamsedatorn och börja skriva. Jag förstår inte de som har så mkt tid till att blogga, ja mammorna då. Men de har väl en laptop som de kan ha med varsom i lghtn/huset. ;)

Jul och nyår var lugna och sköna, mkt klappar och god mat. Trevligt sällskap. :)
I år blev det inget bråk.. Ja, det har ju en tendens att bli lite småtjaffs här o där när vuxna människor dricker, ren fakta. På tal om alkohol, usch det är verkligen inte roligt att dricka så man blir full längre.. Jag kan iaf inte dricka mig full, så fort synen börjar påverkas så slutar jag med en gång. Klarar inte av det, tycker det är pinsamt och bara jobbigt. Eller är det bara jag som har blivit grå och trist?! Haha.. :D

1000:- på ikea, ooh så bra julklapp. Kunde vi köpa lite fint till hemmet. Blev en ny matta till vrummet, nya hyllor till köket, ny lakan och lampor till sovrummet. (Vår son lyckas ha sönder våra sänglampor hela tiden, suck) Superfint blev det. Kanske bjuder på nån bild lite senare. :)

Ja, det var en liten uppdatering från mig. Trist att jag inte kan skriva oftare, men men. :)

Tjingeling!


Ps. Tack för kommentarerna, trodde inte ens att jag hade några besökare. :D
Postat av: Saadet

Ja tack, det är bättre nu :)

2010-01-06 - 12:49:25
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Denice

sv, haha ja, jag fick lite hjälp men det vid inläggsrubriken och i kommentarrutan man skriver i har jag gjort sj :) men som de flesta andra så använde jag mej av www.designadinblogg.se :)



Kram / Denice <3

2010-01-06 - 21:53:32
URL: http://tyypoftaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0