NU är dagen avklarad..

2010-01-20 - 21:28:52
..med en massa shopping och fått en katt! :D

Ja, katten är här nu. De lämna hnm för en timma sen och stanna på lite fika. Mkt trevliga människor, hon hade lite svårt att slita sig från hnm men det förstår jag. Kunde nästan höra hennes hjärta brista. Men hon hade inte tid för hnm, sa hon, och han verkade känna sig som hemma här på en gång.
Rusa ut ur buren och kolla sig omkring, sen börja han åma sig och leka. :)

Leka kan han verkligen, lite för vilt ibland då han bits och rivs men inget ovanligt för en ung katt. 9månader är han och väldigt självsäker och social.
Han historia är att de hitta hnm i skogen då han var ca 6veckor gammal, stackars liten! 

Lucifer!


En riktig goding! :D




Idag var jag, min dotter och Yoanna och shoppa lite. Shoppade loss kan man säga och jag fick nya kläder, min dotter också. Det var inte igår man köpte kläder till sig själv, gud så härligt. Nya tröjor, blusar och ett par byxor! Riktigt Nice!
Fin duk till bordet, bordstabletter, kaffekoppar, lampskärmar, platt-tång och sen en tavla, penslar och färg för att jag ska måla lite... Vart jag nu fick den idén ifrån, plus, har aldrig målat med akvarell färger så det ska bli spännande. ;)
Min dotter fick en lila radio också. :)

       

  

Får se om jag lägger upp bild på målningen sen.. Lär inte bli så snygg. ;)

Postat av: Yoanna

Åh vad fint det blev med allt! Å gud så söta kopparna var!



kram! Måste få komma hem till dig nån dag å gosa med nykomlingen.

2010-01-20 - 21:41:22
URL: http://www.yoannas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0