Heliga Sekten!

2010-01-19 - 09:31:15
Jag fick en rolig kommentar igår, tror att det var igår. Jag kopierar och citerar:

Postat av: Sektledaren

"Den Heliga Sekten anropar dig, mitt barn att ansluta dig till oss. Du är sannerligen ett syndens barn och du skall befria dig från dina synder genom att läsa budorden på Mårtens blogg.
http://denheligasekten.blogg.se

Var hälsad..2010-01-18 @ 17:33:08
URL:
http://denheligasekten.blogg.se/"


Jag bara undrar vad jag kan ha skrivit som ska vara så syndigt? Ojoj, nej det var lite roligt. Tack för inbjudan men jag avstår, jag trivs med mitt liv som det är och jag tror inte på gud. :)
eller sekter för den delen.. läskigt.



Nog om det!

Vi kommer få köpa katten! Helt otroligt, det är så roligt. Hon ringde igår kväll och meddela att de kunde komma på ons för att lämna katten hos oss. Åååh, snart kommer det in en bild på skönheten. Han är ju 9mån så jag hoppas att det inte ska vara nåt problem för hnm att snart känna sig som hemma hos oss. :)

Ska bli roligt iaf! :)


Min dotter är sjuk så nu ska vi dra oss iväg till doktorn, hon har jätte ont i halsen och 38graders feber, men det är inte  mkt för henne då hon har 37,5 i normaltemp, Men det är feber trots allt.
Hon har ofta ont i halsen. Inget öronbarn där men däremot halsbarn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0