Godmorgon Solstrålar

2010-01-27 - 07:43:40
Gomorron gomoooroooon, hör fåglar kvittra och sjunga i skyn. .. Eller hur den nu går. :D
Fast, en riktigt sådan pigg morgon är det inte men visst blev man nästan lite gladare och piggare av att bara se meningen och låtsas leva sig in i den?!

Kaffet står bredvid mig som en trogen vän, åh mitt kaffe, vad skulle jag göra utan dig?
Hm, ja dricka the... Öh, ja iof. :P
Hohojaja, denna humor eller detta flödande av oerhört intressant text kan bara komma en morgon då man är trött och flummig, alltså - sitter fortf i tröttmössan och drömmer. :D
Betyder bara en sak, kommer bli en intressant dag för min del.



Hiihii.

Barnen på bra humör, men dottern vrider sig så fort hon får höra att hon ska till dagis idag. Igår ville hon inte gå hem, idag vill hon inte gå dit. Säger då det, 5åringar är inte att leka med.;)

Senare kommer en bild då jag och barnen måla lite, min dotter tröttna och gick. Och det gjorde jag o sonen också kan man säga men vi löste det på annat sätt... -vi börja måla på varandra! :D
Många filurer blev det, som tillslut blev en äcklig helgrön färg i hela ansiktet. Men oj så vi skratta! *fniss
Postat av: mette

haha hur är det med dig då ? :)

2010-01-27 - 11:03:34
URL: http://mettsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0