Upplevelse

2010-02-01 - 18:36:33
Hehe, man ska vara glad för det lilla.. Det var en smakupplevelse, eftersom det var nåt nytt. Det var gott, det var det. Jag blandade också lite gräddfil med tacosås, blir riktigt gott till.
Sen har vi ju inget hemma så vi fick välja att ta pommes till, för nån potatis hade vi inte. Jag åt kanske 5pommes, men de 5 pommes var gott. Sjukt vad onyttig mat kan vara gott, men det sitter väl mkt i huvudet också. ;)

Nu tittar barnen på bompa igen, ja samma visa varje dag. Men det är skönt med rutiner och barnen mår bättre av det. :)

Ikväll ska jag faktiskt sätta mig och spela lite. Men har blivit så trist när det har börjat lagga så dant.. Lagga, för er som inte vet vad det betyder så är det som om man ser lite i stillbilder eller när internet gåt segt och alla dessa bilder kommer långsamt en efter en.. eller typ slowmotion om vi ska överdriva, Ungefär. Haha.
Har hänt flera, så jag hoppas o "ber" att det inte är min dator det är fel på utan bara själva spelet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0