Rubriker är överskattat

2010-02-01 - 09:49:31
Haha, ja  iaf vid de tillfällen då man inte kommer på vad man ska ha för rubrik. ;D

Som vanligt är jag inte direkt pigg nu på morgonen, men jag kom iväg med barnen till dagis, sprang förbi affärn och handla lite av det vanliga - snus, mjölk, ägg.
Ägg är min standardfrukost, då jag kör efter GI - eller ja, jag kör inte riktigt efter GI utan min egen Variant av den. Funkar super. :) Men, idag mådde jag illa.. Kan vara pizzan jag åt igår (Oops där var det inge GI - bakis, min man bakis - vf ge sig) så idag blev det en god Smoothie istället från Naturdiet. Den är riktigt god, har provat Hallon & Granatäpple, Äpple & rabarber - båda precis lika goda, fräscha.

Ojoj, vad jag säljer produkten här... Inte meningen. Haha.



Jag hade nåt jätte bra att skriva om igår men var för trött för det.. Och nu har jag glömt. :(
Nedreans guldfisksminne!! *blubb blubb*


Detta var  ingen liten guldfisk!!!
Ja, den är klassad som guldfisk!! :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0