Pengar

2010-02-01 - 13:15:27
Ge mig pengar så jag kan köpa en canvas tavla och får måla lite! :D

Sjukt vad januari månad är dyr, alla räkningar startar från ett igen, sådana man bara betalar 1 gång om året. Men nu är det ju faktiskt februari och 17dgr kvar tills jag får pengar igen.

The countdown has started!
Hehe..

Kolla runt lite på ebay också, det finns ju så mkt snyggt och fint där. Både till mig och mina dotter, såå fina klänningar. Sverige har ett rätt tråkigt utbud om man jämför. :/
Dock tycker jag det är läskigt att shoppa på det viset, när det ska sändas så långt. Men kanske köper en och nåt annat i slutet av månaden trots allt, eller så hjälper mina kära vän mig?! Viiiiisst då?! :D

Hmmm.. Vill ha ett äpple!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0