HoningsMacka

2010-02-22 - 09:15:07
Jag är sjuk igen, det är så jäkla irriterande att jag blir tvärförbannad.. ÅÅÅÅH. Har precis varit sjuk, precis när det började gå över så small det till igen. Fan nästan så jag skulle kunna tro att jag är gravid (var ofta småsjuk då) men det är jag inte, kan inte vara det (spiral). Ok, klart det inte är 100% säkerhet med nåt men.. äh nog om det.

Men, positiva med att vara sjuk är att man verkligen inte behöver göra ett skit! Hehe.. eller ja, jag behöver fortf lämna barn på dagis, ta hand om dem och laga mat. Men jag behöver inte städa eller nåt sånt, jag får vila hur mkt jag vill under dagen. :D

Nu sitter jag och dricker en kopp te med honing och äter en honingsmacka, jepp honung alltså, ja på macka! Det är supergott, men ta inte för mkt för då blir det för sliskigt. :P
Jag åt alltid det som barn, fast på limpa och nu har jag det på rostat. Sugen på marmelad - hade ingen - oooh vi har honung hemma! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0