God frukost vid mailgörat

2010-02-19 - 19:55:54

Idag har jag haft fullt upp på jobbet, igår kom det en enorm leverans och blev klar idag. Så kul när det kommer nya grejer men när jag stod där med de 3 enorma kartongerna, med mängder i, visste jag inte vart jag skulle börja. Blev ett virrvar i huvet, sen måste man räkna allt och pricka av, såklart, och tur var väl det för lite missar hade uppstått.
Så igår räkna jag allt, kryssa för och idag har jag prismärkt allt och hängt upp. Har kommit in så söta mini muffinsformar, måste ta kort på och visa här sen, att jag inte tänkte på det... Jaja. :)

Sen gjorde jag en tårta, skulle vara en sexig tjej på den. Jag blev rätt nöjd iaf, men mkt trist när den blev hämtad, hon lyfte bara på ögonbrynet, betala och gick. :( Det kändes inte bra.. Men men, jag gjorde mitt bästa iaf. Och den tårtan har jag gjort på cake&design, så i samarbete med dem men allt är gjort av mig. :)
Bild kommer att finnas på min tårtblogg under födelsedag.

Sen har jag gjort små buketter, och jag och sockerblommor är inte sådär jätte bra vänner ännnu.. Hehe, eller det var ju första ggn jag band ihop en..el nu ljög jag, har gjort den 1gång för läääänge sen. :p
Men nån gång måste man göra det igen. ;)
Imorn ska den tårtan fixas och buketterna på, blir en snabbvisit för att bara göra klart tårtan.
På dessa rosor kan man se skillnad, den vänstra är borstad med lite röd pulverfärg och den högra är det inte, visst ger en sån liten sak mkt liv i blomman!

Blev ingen lunch idag men tänkte bjuda på en bild på min frukost, hur jag har startat dagen denna vecka: Latte och fralla framför datorn och svarar på mail. :)








Sen uppdatering om alla hjärtans dag.

Vi åt god frukost, myste hela familjen och sen kom min mans mamma över på middag. Jag gjorde en enklare tårta till efterrätt som bestod av chokladkaka, citronfromage och chokladglasyr. Det var gott! :)
Fick en ros och ett kärleksbrev av min man, underbar kan han vara emellanåt. hihi... <3

     

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0