Gårdagen

2010-02-04 - 08:11:24
Det var en intressant dag. Jag var på riktigt dåligt humör på morgonen, som kanske märktes ;) men jag var på strålande humör resten av dagen. Det gjorde mig nog bara gott och gå ner till jobbet och pyssla lite.
Min äldre syster hörde av sig på morgonen och sen kom hon förbi på jobbet med lilla T, åh hennes lilla sessa är så söt!! 2månader är hon nu.. Jag vill också ha ett till barn.. men det blir inte förns jag får ett ordentligt jobb (säkerhet) och dottern går i skolan o sonen är tillräckligt gammal så han kan klä på sig själv, ja typ 4-5år kanske.
Vi kan räkna att det är ca 2-3år kvar. :)

Men iaf, hon hälsade på ett tag, under min lunch satt vi o prata lite smått. Hon o hennes fästman tyckte att jag skulle starta eget, det är många som säger så, men det är alldeles för läskigt för att göra det själv. Tycker jag, sen så vill jag inte göra det själv faktiskt. Hon hade gärna startat med mig sa hon, om hon kunde göra det jag kunde.
Min syster är också extremt konstnärlig, ni skulle ha sett hennes pepparkakshus, jisses!! Och målat har hon var riktigt duktig på, ni såg min tavla, då ska ni se hennes. ;)

Det var väldigt trevligt att de kom förbi.
Sen så kom de hem till oss på middag, hela familjen. Det blev en liten lyxigare variant av husmanskost till middag:
Ugnstekt potatis, pannbiffar, vitlöksstekt lök och champinjoner, lingonsylt, bearneaisesås + brunsås. Sen en stor go sallad, baugette och stekt ost (som man också kan grilla). Men minns inte riktigt vad den heter. :/
Ska ta reda på det. :)

Sen bjöd de på efterrätt, kladdkaka och grädde.
Gud jag åt alldeles för mkt, av allt. Så nu blir det hårda bud. ;)

Nej, nu måste jag tvätta av mig gårdagens smink (ja jag vet, usch, men var såå trött..;)) och tvätta håret, sminka mig. Så vi kommer iväg i tid. :)

Tjingeling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0