Dansa naken

2010-02-05 - 07:48:20
Kom inte in på blogg.se igår, så igår blev det inge mer skriva för min det. Så det var inte mitt fel.. ;)

Åh, vill sova. Drömde nåt som jag inte ville sluta drömma, men jag minns inte om det var en positiv eller negativ dröm, men jag vet att det var spännande. :P

Idag ska min dotter till sin pappa, usch hatar när hon ska det. Varför?
Hon är ju inte hemma hos mig då, villl alltid ha henne hemma ju... Men det är bra att hon har kontakt med hnm, det är klart..

På jobbet går det bra, har modellerat klart alla einstiens nu, men jag får inte lägga ut en bild på min egen blogg eftersom det är från henne jag gör dem. Såklart. :)
Det var länge sedan jag modellerade, haha, så det blev inte riktigt som jag ville. Men det kanske duger när tårtan är hel?

Jag som hade en hel del att skriva ner igår, får se om jag kommer in ikväll och skriver lite, om inte blogg.se är fulat sig igen.. Ikväll blir jag ensam igen, min man ska ut med firman - spela fotboll, äta middag, sen lär det bli alkohol. Han säger nej men.. Vi vet nog hur det brukar sluta. ;)
Men jag får väl dansa naken eller nåt då..

Ps. Häromdagen såg jag annat än bara mode på framsidan av blogg.se
Bra jobbat! Det var härligt att se!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0