Award

2010-02-11 - 22:04:31
Fick en Award idag, inte för att jag riktigt vet vad det är men jag följer reglerna nedan. ;)
Inte för att jag är så kreativ ang min blogg men tack Yoanna



Reglerna är rätt enkla.
Kopiera awarden till din blogg
Länka till personen som gett den till dig
Berätta sju intressanta fakta om dig själv
Välj ut sju andra bloggare du vill ge awarden till
Länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de har en award att hämta

Jisses, 7 intressanta fakta.. ;)

1.  jag ville vara Lady Lovelylocks när jag var liten, hon hade så fint hår, fina kläder och magi.
2.  jag älskar fortfarande My Little Pony.
3.  Jag är hemsk på att ljuga, folk ser igenom mig på en gång el så börjar jag gapskratta.
4.  Jag har en småfånig fobi: Myror
5.  jag har haft övernaturliga upplevelser, har sett in i framtiden (små saker ;)).
6.  jag är extremt lat, min man gör det mesta jobbet i hemmet. (fy på mig)
7.  jag har varit nära att bli påkörd av ett tåg, men en snäll själ drog tag i mig.

Ja, det var det iaf. :D
Nu ska jag bara hitta 7 att ge detta till. ;))






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0