Blindtarmsinfl..

2010-12-29 - 12:36:12
Igår gick min man till husläkaren för att han hade väldigt ont i magen, bara sådär, som inte gav med sig. När han väl kom dit tog de prover och upptäckte att sänkan låg på över 100. De misstänkte blindtarmsinflammation och skickade honom direkt till danderyd.

De gjorde röntgen och visst var det så, så han blev inlagd och fick vänta på OP - för bort skulle den. Klockan 18 igår så fördes han in till OP och klockan 21 så ringde han mig och kunde knappt prata.
Min stackars älskling! <3
Vi var och hälsa på honom på dagen, kunde ju inte hålla mig, måste få ge han en puss innan OP!!! Han såg så sjukis ut, min starka karl som alltid vägrar ta alvedon/ipren och erkänna att han är sjuk.

Inatt vägra han morfin, vilket han ångra imorse. Men å andra sidan fick han morfin idag och nu vägrar han det igen, vill inte ha några droger säger han. Kan bara tänka mig hur han kommer bli som en gammal man, jisses! ;o)

Min stackars älskling, fick dropp och kanyl för första ggn - han gilla det inte!
Älskar dig! <3


Postat av: Crazylicious

Hoppas att allt gick bra och att ni hade en trevlig helg ändå!

2011-01-02 - 19:43:44
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0