Hemskt

2010-04-19 - 18:35:23
vad trött man kan vara nu såhär på våren. Vill bara sova hela tiden. Mmm är pollen allergiker och det sätter sig i hjärnan och gör om den till bomull. Minne hade man inte direkt innan detta och nu är det som bortblåst. Kan inte tänka klart, går efter nåt och när jag kommit runt hörnet undrar vaf fan jag höll på med eller hur jag kom dit. (nästintill) Haha, sen måste jag stå på stället jag tappa minnet på, fundera tillbaka på vad jag höll på med innan och hoppas på att minnet kommer tillbaka. Om inte, är det bara att forts och hoppas på att hjärnan vaknar efter en 5-10min och man kommer på vad man var ute efter. *skratt

Det låter kul, det är rätt kul men det är inte roligt när man glömmer viktiga saker. som när man har lovat bort sig och kanske hjälpa nån och så blir saker dubbelbokade och man måste avboka nåt. :/

Imorgon på Malou efter 10.00 kommer min chef vara med. Prata lite om tårtor och dylikt. Det får man inte missa och för att jag inte ska missa det kommer jag ställa min mobil på ringing. x)
Se det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0