Nej men se där!

2009-12-01 - 14:52:34
Jag hitta misann internet, en laptop (det har inte ens jag) hehe.. Och inte nog med det -trådlöst internet också, en annan sak Jag inte har hemma. Och ja, det ärligt talat bara för att jag är lat. Har antenn och skit men orkar inte kolla igenom hur man gör.. Nån dag i framtiden! ;)

Sjukt vad livet har blivit, känns tomt utan internet, utan att ha koll på omvärlden...
Haha, nej.. Jag vill ha det för jag tycker att tv är så jäkla tråkigt, blir så rastlös o framför datorn har man alltid nåt att göra. ;)

Nu hämta barn strax.


Tjingeling!
Postat av: Denice

Hej :) söt blogg :)



Gott nytt år / Denice

2009-12-31 - 21:20:04
URL: http://tyypoftaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0