Julmarknad!

2009-12-22 - 13:50:18
I söndags var familjen på julmarknad i stan (sthlm) och jag måste säga att vi blev väldigt missnöjda! Det var ju nästan inga stånd alls! Tog 2 min sen var man igenom hela, vi har ju t.o.m. större i vår lilla by där hela centrum är fyllt med stånd. Men måste nog ge dem ett plus iaf för mysfaktor fanns det, med kör och allt.
Men man förväntar sig lite mer när det är inne i stan!



 


    


Och så titta vi på i alla fönster vid NK. Det är ju så mysigt, och just denna bild såg så mysig ut. (Kanske för att jag själv är bak-fantast, hihi)


Nu är det mkt snö här hos oss, snöar nästintill hela tiden. Underbart!!




Och så har vi fått upp granen också. :)

     och tomten som står och vaktar den. ;)
Tog utan blixt med mobilkameran, med blir ju så hemskt, mysfaktorn försvinner på ett klick. :p

Så det var lite uppdatering från oss.


Tjingeling!
Postat av: Saadet

Najs blogg du har :) Ska vi följa varandra på bloglovin? Förresten kolla min blogg för att veta hur du kan skicka GRATIS SMS varje dag :) Kraaaaam :)

2009-12-28 - 17:23:19
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0