Spinning på kväller

2011-09-05 - 21:46:06
Jäklar vilken energi jag hade på spinningen idag och min puls låg nästintill på 90% som minimum hela tiden för att öka till 95% när spurtarna kom. Idag var hjärtat med och galopperade, fy fasiken säger jag bara, var så jävla skönt! :D

Jag var trött men energin sprudla, underbart!
Kanske värt det att vila under dagen ibland, snacka om att skaffa sig sprattel i benen. ;) 

Idag har jag fått i mig lite väl mkt fett, haha, men min lunch innehöll rätt mkt av det. 

Totalt intag
Fett: 75 g Protein: 59 g Kolhydrater: 30 g 1075 kcal

Dagens kalorikoll
Energibehov 1701 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 546 Kcal
Mat - 1075 Kcal
Kvar att äta 672 Kcal


Lite protein men inte så mkt, några gram bara från minimum. Det får duga helt enkelt, som vanligt. 

Har precis avnjutit lite hallon, mums.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0