Nu vet jag varför..

2011-09-07 - 09:17:00
..Det slog till inatt, attackera mig och min hals. Det jäkla viruset gnager på min kropp, äter upp mig inifrån, nu kan jag bara hoppas på att mina riddare kallat immunförsvar, står givakt och kastar viruset i magsyran så han smälter och dör. 

Mår piss!
Så jag tycker synd om mig själv idag och äter en skål med yoghurt naturell och musli, tog också en hårdmacka med leverpastej. Så synd om mig tycker jag, lyxar till det med extra kolhydrater. ;) 

Snart blir det kaffe.
Dock är dagen lång, ska hjälpa lillasyster med något stort i hennes liv, visserligen i bådas men mest hennes. Och sen blir det tandläkarn med dottern. Jag får knapra Ipren helt enkelt!

Nu ska jag njuta av min musli!
(Lite sur, vill ju träna, ovanligt va)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0