Mysa till film..

2011-09-02 - 15:40:00
..Men så blir det inte. Ja, inte med min planerade grädde och hallon till, som jag har längtat efter. Nåt jag verkligen har råd med och bara är bra för att få upp mitt fett intag idag. 

Min lunch var verkligen katastrof

Gul paprika
Tomat
Röd lök 
Dressing
Protein shake

Inte den bästa lunchen men jag kom hem sent och hann inte äta nåt bättre innan barnen skulle hämtas. Sen gick vi ner och fikade i byn, för att sonen var så duktig på BVC. Maken tog äppelpaj, dottern kladdkaka m. grädde och sonen en dammsugare. Mamma tog en kopp kaffe och kanske 5g 70% choklad. :) 

Handla, hem o laga mat. Kyckling i fajitabröd med lite ost och tomat men innan jag hann sätta igång fick jag så ont i magen! 

Och ja, jag är magsjuk. Det har bevisats flera ggr redan på bara 2timmar. SUCK! SUCK SUCK SUCK! 

Jag har alltid varit duktig på att äta ändå, kanske jag tar mina hallon sen... Men popcorn tänker jag avstå, behöver inte nåt laxerande nu. ;) 

Och ang träning och övertränad, skulle inte tro det. Idag gick det skitbra på spinningen och min puls gick fint uppåt i spurtarna! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0