Himlen öppnade sig!!!

2011-09-01 - 12:59:00
1min efter att jag klivit ur lghtn och jag fick springa i regnet. Ganska skönt, jag blev inte lika svettig, kändes inte direkt nödvändigt att duscha men.. Haha. 

Sen när jag var hemma igen så sluta det regna.....
Nu öser det igen.

30min ca... give or take var jag ute och sprang. 
Gick inge bra alls, men istället för att hålla ut hela vägen körde jag hårda intervaller, kuta fort och sen långsam jogg. Nån gång gick jag tom. Vad är det för latskalle jag blivit? ARGH!

Skulle vilja ha nån att träna med känner jag, nån som vill lika mkt som jag. Nån som jag kan puscha i svåra stunder och nån som kan puscha mig. Jajaj.. Det är bara en fas, jag kommer ur den!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0