Gröt

2011-09-07 - 18:18:00
Det är inte bara viruset som får mig att må lite udda nu, det är väldigt mkt runtomkring, vääääldigt mkt. Lillasyster som behöver stöd, och jag vill vara där till 200%. Jag vet hur det är att inte ha ngn, att stå själv och det önskar jag inte henne, hon har ju mig för bövelen!

Extremt mkt just nu.
Sen kommer skolan igång om en månad, kanske en annan stor grej också.. Det kommer bli mkt och jag ska göra vad jag kan för att hålla i alla tåtar och samtidigt styrka mig själv genom kost och träning. 

Jag ser inte fram emot framtiden just nu, den ser dyster ut, men jag fokuserar på det positiva, min syster, som jag gör allt för. Jag fokuserar på träning och min hälsa, jag fokuserar på att efter denna dystra framtid så kommer det att skina ännu klarare, det vet jag!!

Idag har det inte varit så bra matväg, jag får en tendens att vara sugen på ALLT när jag är sjuk, det är som att kroppen KRÄVER det och tar inte ett nej. Inte helt hopplöst, jag har inte vräkt i mig godis eller ostbågar (även fast jag var väldigt sugen på just ostbågar) och ikväll ska jag inte äta glass. Tänkte ta lite hallon och grädde faktiskt. Tyck synd om mig fika!

Kaffeskål!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0