Vänner

2011-11-03 - 23:11:03
Jag har funderat länge på att skriva ett inlägg om mina vänner, för de är verkligen några få goda själar som alltid finns där när jag väl behöver dem. Det finns faktiskt inte ord nog att berskiva dessa själar och deras varma hjärtan. Jag trodde jag visste vad vänskap var men de förbluffar mig varje gång, gång på gång.

Oväntade saker, för att jag en gång lättat mitt hjärta, talat om mina små innersta tankar och rädslor. Kommer de där med kloka råd, konkreta lösningar och förstående, varma blickar. Eller finner ett sätt att liva upp stämningen, en liten invit till ett gott skratt och glömma det gråa och trista.

Jag är glad att dessa människor finns i mitt liv, och jag hoppas att jag är en lika god och sann vän tillbaka.
Vad skulle jag göra utan er?! :)

Så vad jag vill med inlägget är att tacka er för allt, och visa er min tacksamhet. Ni är för fina! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0