Höstlov

2011-11-02 - 09:07:26
Nu har vi det på riktigt, för nu är sonen också hemma, inte bara dottern. Hur jag ska få allt att gå ihop är lite.....krångligt men det löser sig alltid och blir alltid ett bra eller dåligt resultat. ;) Oavsett, så går dagen och imorn är det en ny dag. Haha.

Dagen har börjat med att sonen har sprungit runt i trapphuset helt näck, skrikandes och troligtvis väckt alla grannar. (Det är inte första ggn heller, grannarna måste undra vad vi har för barn egentligen! :S) Kastat saker omkring, vält det ena och det andra, smygit in i Bowees bur medans mamma råka slumra till och satt o lekta med hnm... Han VET att han inte får det.



Och medans sonen sprang runt i trapphuset var jag ute med Bowee som har problem med magen idag, gick till fönstret som var öppet för att kolla vad sonen gjorde och där satt min dotter och kolla på tv. Hon sa att sonen har gått ut och att dörren står öppen..............VARFÖR säger du inget till mig? Varför stänger du inte dörren? "Öööööh vet inte!"

Ibland undrar jag vad som finns under hennes vackra blonda hår.... Missförstå mig rätt.... O.o

Bowee har svårt att tömma sekretet, tror det kallas (varning för känsliga) analsäcksinflammation. Så imorse spendera vi tiden ute med att han fick tömma, och det var en hel del. Hoppas han lyckades helt nu bara.. Annars får jag lära mig hjälpa hnm med det och det behöver vi inte gå in på hur man gör nu. ;)

Kommer in och han äter inte. Magen kurrar av bara tusan men han vill inte äta. Ger honom i handen, han tuggar men som i slow-motion och spottar sen ut den hel igen. Tillslut efter en omgång till ute, åt han halva sin mat men inte mer. Nu ligger han och sover och ser allmänt ynklig ut!

Får se hur det bli när han vaknar.

Så min morgon, var...underbar...idag har vi tänkt picknick vid sjön, ska bli intressant o se hur det blir!
Kaffe skål!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0