Föreläsning

2011-11-09 - 09:13:57
Iväll ska jag på föreläsning om ledarskap och lärarskap, ang hundar då!
Jag vann biljetter till hnm via facebook, inte dåligt va!! ;)

Så ikväll ska jag lära mig mer om hur jag kan bli en bra hundägare, jag behöver all information jag kan få, för jag vill bli den bästa för Bowee. :)

Anders Hallgren

Det ska bli intressant, jag har inga förväntningar men det är för att jag aldrig har varit på nåt sånt förut. Men jag är nyfiken på vad han kan ha att säga och vad han kan lära mig.

Så idag ska jag till bibblan för att skriva ut biljetterna, tänk att vi inte har nån skrivare år 2011!! Eller ok, vi har, men den fjantar sig med patronerna hela tiden och jag orkar inte köpa nya! :P Sen är det att gå ut med Zote, sen sysselsätta Bowee..

....sist men inte minst så tänkte jag städa lite idag. Tråk! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0