Vårruset ikväll!!!

2011-05-24 - 09:18:03
Det ska bli roligt och kroppen min håller på att vakna till liv. Den är inte pigg 05.30 på mornarna och definitivt inte när den är proppad med björkpollen heller... Isch! 

Min frukost bestod av 1 ägg, 1 husman med kaviar och ost (I brist på ägg). Sen en protein shake vanilj som jag hade lite kakao i och det blev faktiskt gott! Jag har bara vatten i min shake men har man mjölk smakar det nog väldigt likt pucko! :P

Gott, kände att jag ville ha lite choklad idag. Vet jag vad jag ska ta när jag blir sugen ;)) 

Ikväll är det VÅRRUSET!
Den ska jag springa på minimum 30min, gärna under!!!
Jag vakna på fel sida men det ska jag ändra på! 10.30 ska jag på möte för nya maskiner men kommer ta det lugnt, tror jag. :P Jo, det måste jag, vill ha massa energi till kvällen. :)

Får vi se vad "min" tränare anser om hur min träning har varit, han lär fråga om mina mål och egna utmaningar. Dock har jag inget nytt att komma med, men jag har fanken skött mig träning ;))
Excited!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0