Vädernäsa?

2011-05-31 - 09:46:00
Det är lite roligt, jag har en väldigt känslig näsa, inte så att den blöder men för väderförändringar. Det låter ju helt sjukt jag vet men förr hade jag även en väderhöft, hahaha. Men höften har "läkt" och blivit bättre så det har försvunnit. Tack o lov för det gjorde ont! 

Men det har varit roligt för det har stämt också, det kan vara kallt och jävligt, rätt som det är får jag tokont i näsan - nästa dag är det vackert väder. 

Det kan vara varmt, soligt och 20grader - får ont i näsan och nästa dag blir det 10grader och regn. 

Jag tycker att det är rätt kul faktiskt och jag har testat min näsa nu sista 4-5ggr och det har stämt, vädret har ändrats efter varje gång. ^^

Mii is a weirdo! ;)

Övrigt då? 
Jag tänkte jag skulle dra ner till gymmet och slita lite, kanske lite cross, styrka. Funderade på indoor walking men jag vill inte köra så hårt för jag ska springa milen imorn igen. :) 

Sen blir det hem och fortsätta på studenttårtan jag har till imorn, med en modellerad Megan Fox. O.o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0