Tröttmössa

2011-05-27 - 08:38:00
Det är inte ok att bli så trött över lite pollen/allergi medicin. Man lever ju för sjutton inte men jag vill inte ta nässprayen igen, som kosta mig en förmögenhet, för vem vill blöda nässblod?! 

Sjukt trött denna morgon och det var snudd på att jag inte ens kom upp ur sängen. Min dotter ropa på mig "Mamma, kan du komma, jag måste gå till skolan snart!" 
Där är det illa.. Men hon tog inte illa upp, det var nog bara jag som gjorde det. :/

Min son vill ibland sjunga på kvällarna när han ska sova, antingen det eller saga. Och igår var hans sångval:

"In the club oh oh ohoh, in the the club...."
LÄNK
Min son är 3½ år gammal och inte spelar vi sådan musik hemma O.o

Men oavsett hur trött jag må vara nu så kommer/ska jag piggna på mig. Oavsett hur trist vädret är ute och oavsett hur förbannat tung och stor ja känner mig idag så SKA det bli en bra dag.

Idag ska jag och sonen mysa, bara han och jag. Vi ska ner till fiket och träffa min lillebror på en kaffe, kanske plaska i lite vattenpölar, se lite filmer, äta en glass. 
Fast just nu är jag dundermätt på mina två knäckemackor med leverpastej och gurka... Aja baja, men var sååå sugen - Nu är leverpastejen slut, tack och lov! 

Ikväll ska jag försöka ta mig ner till spinningen, den är 17.30 - lite dum tid, mitt i middagen men jag vill. (Jag vet att benen ska vila men vafann......)

Pöss..
Känner mig ful, så på med smink, fixa håret och kläder som sitter bra. Känns bättre? Japp!  ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0