Som en godisskål för barn

2011-05-26 - 21:39:00
Det är som pippi långstrump och när de gick in i godisbutiken och hon kunde köpa allt om hon ville, alla barnen var som tokiga, för godis är ju det bästa som finns! 

Men för mig är denna godis metafor en helt annan sak, jag ska få ha tränaren för mig själv och han ska puscha mig, få mig att svettas och skrika. (Kanske överdrev en aning)

Jag vet inte vad jag ska välja. Han sa att jag får välja vad jag vill, ett pass eller om jag bara ville ha grym träningsvärk så skulle han se till att ge mig det. Ja, jag har sagt till hnm att jag inte får någon träningsvärk längre, ingen man direkt kan kalla det iaf. :p

Vad ska jag välja? Jag måste ju utnyttja honom till fullo. Kan man säga att han ska utmana mig till max bara, så får han hitta på? Eller ska man ta ett grymt styrkepass, eller kanske få hnm att lära mig fria vikter? 

Iiih, så spännande! 
Måste bestämma mig till den 21 Juni! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0