Småsjuk

2011-05-23 - 09:40:37
Mmmm inte blev jag av med det, jävla stämband. Men så hade jag det (även utan träning) varje vår/sommar när jag var yngre, stämbandsinflammation som sluta med att jag tappa rösten i en vecka. Det var ganska kul då, man slapp snacka i skolan ;) Men nu känns det inte som att jag vill ha det igen med barn och JAG SKA SPRINGA IMORN!!!!! 

Får dricka en massa ingefärste, äta vitlök och jaga upp en whiskey ;)) Känner mig inte alls pigg men nu är det också björkpollen som är min största fiende. Bara det får mig att känna mig sjuk hela början av sommaren, pissigt! 

Men nåt gott ska jag också komma med
På en vecka, från förra måndagen har jag gått ner 2cm på "lovehandles" men som jag kallar ballerinakjolen ;) Och -1,5cm i midjan. Där gick det fort men efter denna helg lär det stå stilla ett tag, jisses... :D Nu har jag gått ner 10cm runt bröskorgen, 10cm runt kjolen och snart 10cm runt midjan. ;) (Helt sjukt ju, låter jätte mkt men jag kände mig inte alls stor när jag börja, bara ohälsosam!)

Tror jag tog den där mannen på för stort allvar, ja om att jorden skulle gå under alltså ;)) Hahaha. *JK

Men nu har jag inte så långt kvar till mitt delmål som ska nås till midsommar. 3cm till i midja och 2cm till på kjolen! 
Det klarar jag på 1månad!! 


You Can Do It!
Postat av: yasmine modell mamma och fru

sant

här är det bara bra tar det lungt hemma och myser kraam

2011-05-23 - 16:29:25
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0