Pyssel

2011-05-30 - 23:46:11
Jag har en studenttårta till på onsdag och vad han ville ha var rätt roligt.
Först var det en helkroppstårta med Megan Fox, men det kunde han inte få för 20bit, det går bara inte. Och nu ska det istället vara en modelleras Megan Fox!
Ja men sjääälvklart kan jag ordna det!
Ehe... Det var lite klurigare än vad jag hade tänkt mig men nu sitter hin under min fläkt här hemma, med vit klänning (ja jag är ledsen men hon är inte naken!), dock är hon fortfarande flintis och ser allmänt knäpp ut men med lite hår kan man nog ana vem det kan vara.
Hoppas jag! :S

Så nu är det sängen, blir mer pyssla imorn.
Även till nästa vecka har jag en 2våningstårta med tema musik! (Har du tips så varsågod ;)) Sen ska jag göra en till skolavslutningen för dottern. Sisårdär 50 pers eller nåt. Men, det bli roligt och jag får en ursäkt att äta tårta. Haha! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0