Nya maskiner & Påtvingad Tanitatest

2011-05-24 - 14:02:27
Det var roliga maskiner och mkt mkt bättre sådana. Med snören som man drar i typ.. haha. Men det är bättre för nu måste man verkligen ha kontroll på musklerna och nu kan inte höger dra lite extra åt vänster eller tvärtom. :P

Det var mkt intressant och mkt tyngre. Jag klarade 23kg i axellyft på ena maskinen och på denna... 2kg. Hahahahaah! Ja sån skillnad är det :P

Jag körde igenom alla förutom benen, där körde jag mkt lätt bara eftersom jag ska springa sen. Armarna tog jag medel och så många övningar som jag skulle göra. Det har jag till övers men benen får vila till ikväll :) 

Påtvingad tanitatest blev jag väl inte riktigt, men jag sa att vi skulle boka det till nästa månad och det har vi 21 Juni, bra nära slutet av mitt delmål ! :) 
Men han tyckte att det var lika bra att ställa sig på vågen idag också, trots att det bara var 3veckor sedan. "man ser ju verkligen skillnad på dig såhär när man tittar!" 

HAHA TACK
Så vi gick ner och jag ställde mig lydigt... Den visa 62,7kg (Jaaa min våg ljöög inte!) så minus 1kg och så har jag gått ner 1% i fettmassa. På bara 3 veckor. Han tyckte att det var grymt jobbat! ;)

Stolt kände jag mig, riktigt stolt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0